Direktlänk till inlägg 15 januari 2010

Snart så!

Av Sara - 15 januari 2010 18:58

Har bara tre avsnitt kvar av The City. Det är ju skönt att jag kan klara av någonting i alla fall! *hehe*


Fast idag har vi även städat här hemma. Städ och tvätt på en fredag. Nice! Dammsugit och torkat golvet så nu känns det skönt här hemma. Jag ska nog ta tag i att sortera i en bokhylla. Böcker ska slängas eller ges bort.


En bra sak hände idag. Jag ska på en jobbintervju på måndag på en förskola. Det känns så himla underbart! Det kanske vänder snart?? :-) Men jag vågar verkligen inte hoppas på något innan. Jag är glad att jag kom till intervjuen sen får jag se. Men det som inte känns bra är dessa utslag. Jag känner mig inte direkt på topp och på en intervju vill jag ju ge allt, göra det bästa intrycket jag kan. Och med dessa utslag, ja, det blir ju inte det bästa! Men jag får väl förklara för dom och jag hoppas dom förstår! Jag ska ju till läkaren på tisdag så!


nu, rensa bokhyllan! =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 12 februari 2010 16:34

Idag har det verkligen snöat. Massor. Och blåst massor också så på jobbet stannade vi inne idag. barnen tyckte det var okej för dom var rädda att blåsa bort. Men att bara vara inne har sina nackdelar också. Jag är väldigt trött i huvudet efter jobbet...

Av Sara - 11 februari 2010 19:22

  Ja! Imorron får jag ätnligen jobba igen. Nu är jag frisk och tänker förbli det ett tag framöver! Inga mera sjukdomar tack!   Dagen har ändå känts bra. Magen har varit under kontroll och det känns ljuvligt bra. Har faktiskt varit ute en sväng ...

Av Sara - 10 februari 2010 19:34

Nu vill jag bli frisk men det var en seg åkomma jag har dragit på mig. Jag blir även hemma imorron men på fredag ska jag jobba. Vill inte gå hemma mer. Det blir så himla dyrt också! Jag gillar att jobba!   Dagen har inte varit alltför spännande. ...

Av Sara - 9 februari 2010 22:03

Nu var det längesedan jag bloggade. Inte bra alls.   Så hur är det här då? Ja, helt okej. Förutom att jag är hemma från jobbet i två dagar och är sjuk. Man kan nästan kalla det magsjuka men inget kräks tack och lov! Bara lite spring på toa fast i...

Av Sara - 31 januari 2010 18:34

Jag blev så ressugen idag. Pratade med mamma tidigare och dom ska åka till Madeira under våren och då blev jag sugen på att resa någonstans. Vi har lite mer möjligheter nu när jag har jobb så tanken blev för frestande!   Min älskling fyller 30 i ...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur har just du hittat till min blogg?
 Slump
 Genom att se ett inlägg på startsidan till bloggplatsen.se
 Via en annan blogg
 Sökning på google
 TIps från en kompis

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards