Direktlänk till inlägg 19 januari 2010

Fortsatta funderingar i väntans tider!

Av Sara - 19 januari 2010 21:46

Jag har inte fått något besked om jobbet ännu MEN jag var till läkaren idag och jag fick tabletter och två salvor så nu jäklar ska det smörjas! Läkaren sa att jag skulle se resultat direkt, efter en dag. Så jag HOPPAS verkligen att det ger med sig nu. Läkaren jag träffade var bra. Han lyssnade på mig och berättade om olika typer av eksem. Han trodde att det kunde vara en bakterieinfektion eller en svampinfektion. Jag lade fram min teori om perioral dermatit och det hade varit hans första reaktion. Så jag fick medicin som ska hjälpa mot bakterieinfektion och perioral dermatit vilket kändes mycket bra.


Så jag hoppas det börjar se snyggare ut framåt helgen.


Annars går jag i väntans tider och hopppas hoppas hoppas innerligt. Jag vill inget hellre!! :-)


Jag har just kommit hem från jobbet och nu blir det en kopp te och vi ska kika på P3 Guldgalan. Winnerbäck vart just årets artist. Välförtjänt! =)


Må väl och håll tummarna för mig nu!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 12 februari 2010 16:34

Idag har det verkligen snöat. Massor. Och blåst massor också så på jobbet stannade vi inne idag. barnen tyckte det var okej för dom var rädda att blåsa bort. Men att bara vara inne har sina nackdelar också. Jag är väldigt trött i huvudet efter jobbet...

Av Sara - 11 februari 2010 19:22

  Ja! Imorron får jag ätnligen jobba igen. Nu är jag frisk och tänker förbli det ett tag framöver! Inga mera sjukdomar tack!   Dagen har ändå känts bra. Magen har varit under kontroll och det känns ljuvligt bra. Har faktiskt varit ute en sväng ...

Av Sara - 10 februari 2010 19:34

Nu vill jag bli frisk men det var en seg åkomma jag har dragit på mig. Jag blir även hemma imorron men på fredag ska jag jobba. Vill inte gå hemma mer. Det blir så himla dyrt också! Jag gillar att jobba!   Dagen har inte varit alltför spännande. ...

Av Sara - 9 februari 2010 22:03

Nu var det längesedan jag bloggade. Inte bra alls.   Så hur är det här då? Ja, helt okej. Förutom att jag är hemma från jobbet i två dagar och är sjuk. Man kan nästan kalla det magsjuka men inget kräks tack och lov! Bara lite spring på toa fast i...

Av Sara - 31 januari 2010 18:34

Jag blev så ressugen idag. Pratade med mamma tidigare och dom ska åka till Madeira under våren och då blev jag sugen på att resa någonstans. Vi har lite mer möjligheter nu när jag har jobb så tanken blev för frestande!   Min älskling fyller 30 i ...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur har just du hittat till min blogg?
 Slump
 Genom att se ett inlägg på startsidan till bloggplatsen.se
 Via en annan blogg
 Sökning på google
 TIps från en kompis

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards