Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Sara - 9 februari 2010 22:03

Nu var det längesedan jag bloggade. Inte bra alls.


Så hur är det här då? Ja, helt okej. Förutom att jag är hemma från jobbet i två dagar och är sjuk. Man kan nästan kalla det magsjuka men inget kräks tack och lov! Bara lite spring på toa fast inte direkt mycket heller. Det jag gör mest är att rapa. Och inte lite heller! Inget vidare! (fast det där var kanske för mycket information?!)


annars flyter det på bra på nya jobbet. Rutinerna börjar sätta sig och det känns bra. Barnen är så söta och personalen tillmötesgående. Skönt!


Har just skrattat mig igenom "Vinterspelen i Åre". Riktigt roligt och underhållande. Fast inget slår "Mästarnas mästare". Fan att Sjöberg är kvar!


Snart dags att sova. Om jag kan. Är hemma imorron också så det blir kanske mer bloggande då. Vem vet?


må så gott!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur har just du hittat till min blogg?
 Slump
 Genom att se ett inlägg på startsidan till bloggplatsen.se
 Via en annan blogg
 Sökning på google
 TIps från en kompis

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards