Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Sara - 10 februari 2010 19:34

Nu vill jag bli frisk men det var en seg åkomma jag har dragit på mig. Jag blir även hemma imorron men på fredag ska jag jobba. Vill inte gå hemma mer. Det blir så himla dyrt också! Jag gillar att jobba!


Dagen har inte varit alltför spännande. Vilat. Sett på svtplay. Druckit vatten och cola. Vilat lite till. Läst i boken. Ätit en banan. Vilat igen. Och så klart, mellan allt detta har jag sprungit till toan. Fast inte lika mycket som igår. Tack och lov!


Ute har det snöat idag. Snöat från sidan pga vinden. Så det var skönt att vara inne tycker jag. =)


Snart dags att kolla på lite teve. LIte mer Vinterspelen i Åre tror jag. Det är ju bara tre avsnitt så jag kan lika gärna se alla tre.


Älsklingen handlade lite idag och köpte bland annat OS-bilagan idag så jag inte ska missa någon av mina favoriter under OS.

Det som inte får missas är:


*Skidskytte - damer och herrar

* Längdåkning - damer och herrar

* Alpint - bara damer tror jag!

* Konståkning - par, isdans och herrar. Kanske sneglar jag på damerna.



Det är väl vad jag främst vill se men sedan blir det säkert en massa annat också. Hockeyn kommer jag definitivt inte att se. Dessa Tre Kronor. Uttjatat tycker jag!


Jag längtar till på lördag. Då blir det åka av! =)



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur har just du hittat till min blogg?
 Slump
 Genom att se ett inlägg på startsidan till bloggplatsen.se
 Via en annan blogg
 Sökning på google
 TIps från en kompis

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards